Preview

Vestnik of Minin University

Advanced search

The effective organization of the electronic services delivery processes monitoring

Abstract

This article discusses the questions of the effective organization of the electronic services delivery processes monitoring. As the tool of the monitoring implementation is proposed to use the automated system that supplies the adaptive organization of the data acquisition, storage and manipulation processes. The system and technological problems of the monitoring organization are formulated, their essence and solving concepts are exposed.

About the Author

R. .. Vakulenko
Федеральное государственное бюджетное образовательное учреждение высшего профессионального образования «Нижегородский государственный педагогический университет имени Козьмы Минина»
Russian Federation


References

1. Вакуленко Р.Я. Совершенствование системы конкурентоспособности и инвестиционной деятельности предприятий. - М: Поматур, 2008. 179 с.

2. Вакуленко Р.Я. Анализ экономических факторов кризиса предпринимательства в России // Проблемы современной экономики. - 2012. - №3(43). - С.145-148.

3. Константинов И.С., Коськин А.В., Архипов О.П., Иващук О.А., Волков В.Н. Создание, сопровождение и реализация электронных услуг населению: проект концепции. - Орел: Информационное агентство «Стерх», 2010. - 16 с.

4. Иващук О.А., Архипов О.П., Савина О.А. и др. Рынок электронных услуг населению в России: проблемы и перспективы // Информационные ресурсы России. - М.: ФГБУ «РЭА». - 2011. - № 4(122). - С. 2 - 6.

5. Иващук О.А., Архипов О.П., Савина О.А. и др. Создание бизнеса предоставления электронных услуг населению как одно из ключевых направлений инновационного развития России // Информационные системы и технологии. - Орел: Госуниверситет-УНПК. 2011. - № 4 (66). - С. 83 - 89.


Review

Views: 432


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2307-1281 (Online)