Preview

Vestnik of Minin University

Advanced search

CREATING A NEW PRODUCT BASED ON ITS OWN RESEARCH & DEVELOPMENT

Abstract

The article examines the basic ideas of creating a new product in the organization based on its own research and development. Considered a long-term program of action related to the creation of a new product and production technology. Based on the analysis concludes that the establishment of an effective industry impossible without the introduction of R & D related to the creation of new production technologies.

About the Author

E. V. Romanovskaya
Minin University
Russian Federation


References

1. Глухов, В.В. Менеджмент: для экономических специальностей / В.В. Глухов. - Санкт-Петербург: Питер Пресс, 2009. - 600 с.

2. Гольдштейн, Г.Я Стратегический инновационный менеджмент: учебное пособие / Г.Я. Гольдштейн. - Таганрог: Изд-во ТРТУ, 2004. - 267 с.

3. Гришин, В.В. Управление инновационной деятельностью в условиях модернизации национальной экономики: учебное пособие / В.В. Гришин. - Москва: Дашков и Кº, 2010. - 366 с.

4. Лапаев, Д.Н. Методологические аспекты государственного и корпоративного управления: монография / Д.Н. Лапаев, В.П, Кузнецов, Г.А. Морозова; Нижегород. гос. техн. ун-т им. Р.Е. Алексеева. - Нижний Новгород, 2013. - 255 с.


Review

Views: 538


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2307-1281 (Online)