Modular course «Russian-foreign literary relations» of the Department of Human sciences of Minin University
Abstract
The article deals with the analyses of special aspects of modular organization of training courses for undergraduates and pointing out benefits and draw-backs of such organization of training documentation. Empirical basis of the article represents an experience in teaching of modular course «Russian-foreign literary relations» of the Department of Human sciences of NGPU.
About the Authors
N. M. Ilchenko
Федеральное государственное бюджетное образовательное учреждение высшего профессионального образования «Нижегородский государственный педагогический университет имени Козьмы Минина»
Russian Federation
J. A. Marinina
Нижегородский государственный педагогический университет имени Козьмы Минина
Russian Federation
N. V. Sholina
Федеральное государственное бюджетное образовательное учреждение высшего профессионального образования «Нижегородский государственный педагогический университет имени Козьмы Минина»
Russian Federation
References
1. Зимняя, И.А. Ключевые компетенции - новая парадигма результата образования / И.А. Зимняя // Высшее образование сегодня. - 2003. - № 5. - С. 34-42.
2. Педагогический энциклопедический словарь / Гл. ред. Б.М. Бим-Бад. - М.: Большая российская энциклопедия, 2002. - 528 с.
Views:
441